Главная Запрошуємо на навчання
Запрошуємо на навчання
Наші спеціальності PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator   
22.10.10 12:41

"Освіта є те, що залишається після того,
коли забувається все, чому нас вчили."
А. Ейнштейн

 

Шановний абітурієнте!

Запрошуємо тебе на навчання до Філії Центру професійно-технічної освіти м.Житомира , одного з найкращий навчальних закладів області та всієї України!

Завідувач Філії ЦПТО м.Житомира

 



Філія Центру професійно-технічної освіти м.Житомира, надає освітні послуги:

На базі 9 класів, термін навчання – 3 роки:

- монтажник систем утеплення будівель, штукатур, лицювальник-плиточник;
- монтажник гіпсокартонних конструкцій, штукатур, маляр;
-
На базі 11 класів, термін навчання – 1 рік:
- монтажник гіпсокартонних конструкцій.

На базі 11 класів, термін навчання – 1,5 роки:
- монтажник систем утеплення будівель,

На базі БЗСО,  без одержання ПЗСО, термін навчання - 2 роки

- штукатур.

УЧНЯМ УЧИЛИЩА ВИПЛАЧУЄТЬСЯ СТИПЕНДІЯ

ІНОГОРОДНІМ  НАДАЄТЬСЯ  ГУРТОЖИТОК


 


Последнее обновление 22.11.17 14:30
 
Цікава довідка про професії PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator   
22.10.10 12:44

"Навчитися можна тільки тому, що любиш."
Йоганн Вольфганг Гете

 

Обираючи професію треба памятати, що:

• здійснити цей відповідальний крок треба свідомо, враховуючи свої нахили та здібності, особисті та громадські інтереси;
• погляд на професію, як на вибір постійної, на все життя справи – хибний, бо не враховує, що людина має різносторонні здібності, які дають можливість накопичувати спеціальні знання та навички в різних сферах діяльності (кращим інженером, наприклад, буде той, хто пройшов школу майстерності робітника);
• розподіл професій на погані й хороші, цікаві і нецікаві, легкі і важкі – помилковий. Значення професії в житті людини залежить не стільки від характеру роботи, скільки від того, як до нього ставиться сама людина, наскільки професія відповідає її запитам і можливостям;
• професію не слід вибирати „за компанію”. Такий вибір тільки випадково буває вдалим;
• не варто переносити своє ставлення до конкретної людини на її професію. Особиста симпатія чи антипатія до людини однієї професії ніяк не може свідчити про особисту придатність чи непридатність іншої людини до цієї професії;
• інколи за зовнішньою привабливістю професії приховані її складнощі. ( Так, професію геолога інколи цінують за можливість мандрувати і споглядати світ, актора - за славу і таке інше. Але ж...).
• світ професій значно ширший ( понад 40000), ніж коло навчальних предметів ( 12 - 15), тому ототожнення улюбленого навчального предмету з професією не є надійним орієнтиром у виборі професії.

Як уникнути помилок і розчарувань у виборі професії ?

Універсальних рецептів немає, але деяку схему самоаналізу, організації пошуку власного „ Я”, вибору майбутньої професії ми Вам дамо. Для цього радимо виконати послідовно такі дії :
• зберіть якнайбільше інформацію про світ професій і визначте сферу діяльності, яка Вас цікавить;
• вивчіть самого себе, складіть уявлення про свої інтереси, здібності і нахили;
• з’ясуйте, чи немає у Вас медичних протипоказань за обраною професією;
• знайдіть можливість зустрітися з представниками цієї професії і дізнатися, в якому навчальному закладі можна одержати необхідну кваліфікацію;
• з’ясуйте, чи користується обрана Вами професія попитом на ринку праці;
• проаналізуйте отримані відомості і, якщо у формулі „хочу-можу-треба” повторюватиметься одна і та ж професія, вибір зроблено правильно. 

 

***

Ви обрали професію маляра?
Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею



Маляр – це фахівець будівельного профілю, від уміння, професійних навичок та естетичного смаку якого залежить остаточний вигляд приміщення чи будинку. Це одне з найдавніших ремесел, пов’язаних з прикрашанням житла. Хто, як не маляр, виконує роботи з фарбування, обклеювання, художньої обробки, ремонту поверхонь? Роль маляра в будівництві дуже велика.
Маляр повинен знати технологію оздоблювальних робіт, хімічний склад розчинів та барвників, правила кольоростворення і прийоми змішування пігментів з урахуванням їх взаємодії: мати гарний художній смак, вміти не тільки готувати розчини, обробляти поверхні, використовувати у своїй роботі механізми, але й глибоко і тонко відчувати, розуміти, відтворювати прекрасне.
Робота пов’язана з приготуванням та використанням хімічних речовин.
Професія вимагає від робітника:
• стійкості та концентрації уваги;
• окоміру;
• наочно – образного мислення.
Вона не рекомендується людям, які мають захворювання опорно – рухового апарату, вестибулярного апарату, ревматизм, гіпертонію, захворювання очей, дальтонізм.
Маляр закінчить свою роботу – це означає, що міцна та гарна будівля, де працювали будівельники різних спеціальностей, повністю готова до здачі в експлуатацію та довгого служіння людям.

***

Ви обрали професію штукатура?
Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею


Штукатур – це перший фахівець, від якості роботи якого залежить естетичний вигляд будинку, свою назву професія отримала від основного матеріалу, з яким доводиться працювати.
Штукатурка – це оздоблювальний шар, що наноситься на поверхню різних конструктивних елементів будівлі з метою вирівняти і покращити їх санітарні та теплотехнічні характеристики, надати їм певної форми та фактури.
Штукатур виконує такі основні функції:
• виготовлення розчину з сухих готових розчинних матеріалів і сумішей;
• накладання розчину на поверхню, що підлягає оштукатуренню;
• вирівнювання та за гладження поверхонь;
• опорядження колон, балок, фасадів тощо.
Кваліфікований штукатур повинен знати:
• види та властивості основних матеріалів;
• види та властивості готових сухих розчинених сумішей;
• способи приготування розчинів;
• правила користування та будову механізмів, обладнання, яке використовується під час виконання штукатурних робіт.
Професія висуває високі вимоги до здоров’я спеціаліста. Він повинен бути не схильним до застуд, мати гострий зір, надійний вестибулярний та опорно – руховий апарат, не боятися висоти, не страждати на хвороби, пов’язані з втратою свідомості, захворюванням шкіри, особливо кистей рук.
Для оволодіння професією необхідні знання з фізики, вміння читати будівельні креслення, мати добру фізичну підготовку.
Щоб досягти високої якості штукатурних робіт, особливо при оздобленні кутів або складних профілів поверхні, представнику цієї професії потрібно докласти чимало вольових зусиль. Йому мають бути притаманні витриманість, наполегливість та терпіння.

 

***

Ви обрали професію лицювальника-плиточника?
Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею

Професія лицювальник – плиточник відноситься до оздоблювальних робіт у будівництві. Оздоблювальні роботи – це великий комплекс процесів, що виконуються під час зведення будинків (споруд) і після їх закінчення з метою підвищення довговічності конструкцій, надання їм естетичного вигляду і створення необхідних умов експлуатаційникам.
Вишукані фасади та інтер’єри будинків. Облицьовані плитками й оздоблені різноколірними візерунками, є витвором майстерності лицювальників – плиточників.
Вони широко застосовують різноманітні оздоблювальні матеріали: керамічні, скляні, кам’яні та інші плитки і блоки, які надають будівлям привабливого вигляду, зміцнюють та захищають їх ві атмосферних і механічних ушкоджень.
Лицювальник – плиточник повинен знати:
• види та основні властивості матеріалів, що застосовуються;
• склад розчинів, мастик, способи та технологію їх приготування і застосування;
• будівельні норми і правила, технологію виробництва та приймання оздоблювальних робіт.
Висококваліфікований лицювальник – плиточник повинен:
• володіти способами штукатурних робіт;
• робити плиточні покриття полів та лицювання стін плитками;
• визначати види та причини браку в роботі, усувати їх.
Робота лицювальника – плитосчника пов’язана з виконанням рухів, що повторюються. І вимагає суттєвого статичного та динамічного напруження рук.
Вимоги професії до робітника:
• добре розвинутий вестибулярний апарат;
• художній смак;
• чітка координація рухів;
• розвинений окомір.
Для успішного освоєння професії треба мати добрі знання з хімії, фізики, креслення, математики.

 

***

Ви обрали професію муляра?
Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею


Професія муляра – одна з основних будівельних професій.
Муляр зводить фундаменти і стіни будівель з природного та штучного каменю, робить внутрішні перегородки, мурує опори, колони, труби, готує розчини і суміші, здійснює монтаж збірних елементів.
За кресленнями та технологічними картами муляр здійснює саму кладку, передбачаючи отвори для комунікацій, пази для електричної мережі та відповідних пристроїв, вентиляційні шахти, люки та отвори тощо.
Кваліфікований муляр одночасно слідкує за рівністю цегляних рядів, розташуванням і товщиною швів, вертикальністю кутів і стін.
Хороший муляр практично знає властивості та можливості десятків будівельних матеріалів і видів кладки.
Стати вправним муляром не просто. Ця професія вимагає багатьох знань і навичок, неабиякої фізичної сили та загартованості. Саме тому цією професією переважно займаються чоловіки.
Муляр повинен знати, з яких матеріалів і як зробити гідроізоляційний захист. Як монтажник, муляр повинен володіти прийомами монтажу та кріплення залізобетонних балок, плит перекриття, балконних плит та інших збірних елементів і деталей.
Кваліфікований муляр має розвинений просторовий естетичний смак, стійкі моральні якості, порядність. Від них залежить краса збудованих ним споруд, їх міцність і довговічність.
Незважаючи на довгий історичний розвиток професії, вона все ж залишається в основному професією ручної праці та використовується переважно на свіжому повітрі і влітку, і взимку. Тому, по – перше, з метою удосконалення мулярської праці перед фахівцями відкривається широке поле для раціоналізаторської та винахідницької діяльності, по – друге, робота муляра вимагає міцного здоров’я, витривалості, надійності вестибулярного та опорно – рухового апаратів.
Медичні протипоказання до оволодіння професією: періодичні втрати свідомості, хвороби опорно – рухового та вестибулярного апаратів, поганий зір, астенія тощо.
Муляр повинен бути пунктуальним, ретельним, акуратним і відповідальним. Гострий зір і окомір – головні помічники та контролери якості його роботи. Здатність до оперативної спостережливості, розподілу та переносу уваги, координації рухів рук, розвинена зорово – рухова пам’ять і практичне мислення є професійно – важливими якостями, необхідними для успішного оволодіння професією муляра.

 

***

Ви обрали професію столяра будівельного?

Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею


Столяр будівельний – одна з основних будівельних професій.
Столяр будівельний повинен вміти:
• виконувати столярні роботи;
• обробляти деревину електроінструментом і вручну;
• виготовляти і встановлювати прості столярні вироби.
Столяр будівельний повинен знати:
• основні властивості деревини;
• способи приготування столярного клею;
• основні породи та дефекти деревини;
• правила поводження з електроінструментами;
• способи виготовлення з’єднань і збирання елементів столярних виробів;
• способи забивання окремих місць деревини.
Для оволодіння професією столяра будівельного потрібні глибокі знання з хімії, фізики, математики, креслення, трудового навчання.
Професія вимагає доброго здоров’я і фізичного розвитку. До роботи допускаються фізично здорові люди з нормальним зором і слухом. Від спеціаліста вимагається сенсомоторна координація, точність рухів, охайність, увага, раціоналізм, добрий окомір, розвинена тактильна чутливість, розвинена фантазія, художній смак, творча і художня активність.
Протипоказання до навчання та роботи:
• слабкий зір;
• захворювання серцево – судинної системи;
• бронхіальна астма;
• хвороби нервової системи та психіки;
• ревматизм.

 

***

Ви обрали професію монтажника гіпсокартонних конструкцій?

Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею


Загальна характеристика професії:
У зв'язку з впровадженням в будівельну індустрію гіпсокартону, в класифікаторі з'явилася нова професія «монтажник гіпсокартонних конструкцій». Представник цієї професії повинен: 
• виконувати роботи з монтажу і ремонту гіпсокартонних конструкцій;
• знати основні види матеріалів і виробів для збору гіпсокартонних конструкцій;
• типи гіпсокартонної продукції, правила її упаковки, транспортування та зберігання;
• способи шпаклівки швів, поверхонь, призначених для облицювання.
Монтаж гіпсокартонних конструкцій (стіни, підвісні стелі, перегородки, і тому подібне) складається з двох етапів: перший - це збірка і установка металокаркасу, другий - обшивка гіпсокартонними листами.
Вимоги до індивідуальних особливостей фахівця:
• хороший естетичний смак;
• окомір;
• координація рухів рук;
• творча уява;
• уважність;
• акуратність;
• здатність працювати на висоті.
Робота протипоказана людям із захворюваннями:
• органів дихання (хронічний бронхіт, хронічна пневмонія та ін.);
• серцево-судинної системи (гіпертонія, серцева недостатність та ін.);
• органів травлення (хронічні захворювання печінки та ін.);
• опорно-рухового апарату (які ускладнюють і обмежують рухливість рук, ніг);
• нервової системи (нав'язливі стани, непритомність та ін.);
• шкіри (дерматити, екзема та ін.).
Вимоги до професіфйної підготовки:
• математика, фізика (у обсязі загальноосвітньої школи);
• технологія і обладнання;
• читання креслень;
• матеріалознавство.

 

***

Ви обрали професію монтажника систем утеплення будівель?

Пропонуємо детальніше ознайомитись з нею



Загальна характеристика професії:

У зв'язку з впровадженням в будівельну індустрію енергозберігаючих технологій, в класифікаторі з'явилася нова професія «монтажник систем утеплення будівель» .
Представник цієї професії повинен знати:
- види систем утеплення будівель, клейових розчинів, кріпильних деталей;
- правила монтажу, систем утеплення;
- вимоги особливості застосування поліуретанових клеїв для закріплення плит утеплювача на органічній основі;
- призначення та технологію нанесення декоративних тонкошарових (полімер цементних, акрилових) штукатурок і фарб;
- види, принцип організації верхолазних робіт;
- основні конструктивні типи об’єктів, де здійснюються роботи з монтажу систем утеплення.

Вимоги до індивідуальних особливостей фахівця:
- раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;
- додержуватись норм технологічного процесу;
- не допускати браку в роботі;
- знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів - безпечного ведення робіт;
- використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);
- знати основи інформаційних технологій;
- мати хороший естетичний смак;
- повинна бути просторова уява;
- технічно мислити;
- мати стійку увагу, наочно-образне мислення;
- здатність працювати на висоті.

 

Робота протипоказана людям із захворюваннями:
- серцево-судинної системи (гіпертонія, серцева недостатність та ін.);
- опорно-рухового апарату (які ускладнюють і обмежують рухливість рук, ніг);
- нервової системи (нав’язливі стани, непритомність та ін.);
- органів дихання (хронічний бронхіт, хронічна пневмонія та ін.);
- схильних до простудних захворювань;
- органів травлення (хронічні захворювання печінки та ін.);
- шкіри (дерматити, екзема та ін.).

Вимоги до професійної підготовки:
- основи фізики і хімії (у обсязі загальноосвітньої школи);
- матеріалознавство;
- технологія і обладнання;
- правила охорони праці;
- прийоми передачі сигналів, команд кранівнику;
- основні властивості природних і штучних будівельних матеріалів і розчинів;
- призначення, правила експлуатації інвентаря, інструментів, пристосувань, використовуваних при виконанні робіт.

 

 

Кажуть, що вибір професії - це друге народження людини. Від того, наскільки вірно Ви оберете свій життєвий шлях, залежить, яке місце в суспільстві Ви будете займати!

 

Последнее обновление 17.07.15 10:18
 
Правила прийому PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator   
22.10.10 12:45

Правила

прийому до ДНЗ "Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну"

на 2016 – 2017 навчальний рік

 


 

 

 

Последнее обновление 16.08.16 13:49
 
Необхідні документи PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator   
22.04.15 12:46

 

Прийом документів

на навчання до ДНЗ "Житомирське вище професійне училища будівництва і дизайну" розпочинається

з 05 травня 2015 року.

Вступники надсилають поштою або подають особисто заяву про вступ до училища із зазначенням обраної професії, місця проживання та необхідності працевлаштування після закінчення навчання, до якої додають :

•  свідоцтво про народження або паспорт (копія);

•  свідоцтво про освіту;

•  довідка про місце проживання та склад сім’ї;

•  копія Чорнобильського посвідчення (якщо є);

•  копія ідентифікаційного номера;

•  6 фотокарток 3х4;

•  медична довідка 086-У, 063.

Вступники із числа дітей-сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування, подають документи у відповідності до переліку означеного у листі управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації від 03.03.2007 р. № 2-606 (додається).

 

Особи, які направляються на навчання підприємствами, установами і організаціями, додають до заяви про вступ відповідний документ.

 

Зазначений порядок прийому документів і зарахування поширюється також на вступників, які не мають базової загальної середньої освіти але подають довідку про навчання в основній середній загальноосвітній школі.

 

Последнее обновление 17.07.15 13:22
 
Профконсультації PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator   
15.11.14 10:55

Професійна консультація передбачає надання допомоги конкретній особистості при підборі професії відповідно до індивідуальних особливостей особистості, на основі знань про професії, своїх інтересів, нахилів.

Що означає «допомога у виборі професії»? Профконсультант (психолог) полегшує завдання школяреві: він уже знайшов, структурував і систематизував усю інформацію. Він може порекомендувати, яку літературу краще прочитати, може відповісти на запитання учня, і навіть розповісти таке, чого школяр не зміг ніде знайти, або прочитав, але не зрозумів.

Індивідуальне профконсультування, яке проводиться у нашому навчальному закладі, - це спілкування і робота школяра із практичним психологом один на один. Тут використовується метод бесіди. А для зв’ясування індивідуальних особливостей практичний психолог часто застосовує психологічне тестування. Профконсультація, яка проводиться у професійному навчальному закладі, складається з профорієнтаційного психологічного тестування та консультації практичного психолога.

Профконсультант дає відповіді на питання:
• які професії й чому підходять учневі на основі аналізу його інтересів, здібностей і особливостей характеру;
• де можна одержати відповідну освіту;
• як підготуватися до вступу в навчальний заклад;
• як можна скорегувати виявлені тестом «слабкі» сторони характеру;
• як розвинути здібності, необхідні для успішної самореалізації в привабливій для учня професійній сфері.

 

 

Последнее обновление 17.07.15 13:09
 
Професійна просвіта PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator   
15.11.14 10:56

Професійна просвіта


День відкритих дверей у навчальному закладі
Зустріч адміністрації училища та громадських організацій з батьками абітурієнтів


 

День відкритих дверей
Святковий концерт

 

Зустрічі з педагогами та екскурсії по навчальному закладу


 

День міста


 

Профорієнтаційний захід у парку ім. Ю.Гагаріна


 

Приходьте до нас навчатись і будете будувати як ми!


 

Наші майбутні учні


Последнее обновление 17.07.15 13:25
 


Філія Центру професійно-технічної освіти м.Житомира, Powered by Joomla! Designed by SiteGround web hosting