Главная Наші досягнення Директор звітує
Директор звітує PDF Печать E-mail
Добавил(а) Administrator2   
14.05.13 14:34

 

Згідно листа Міністерства освіти і науки , молоді та спорту України, Департаменту професійно-технічної освіти від 12.03.2013 року №3.1/9-386 "Про розміщення щорічних звітів на власних веб-сайтах навчальних закладів та установ профтехосвіти"

ЗВІТ

директора державного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну»

Муравицького Олександра Анатолійовича,

про виконання зобов’язань викладених у розділі ІІІ контракту за  період 2014-2015 навчального року.

 

Державний навчальний заклад «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну» є складовою частиною системи професійно-технічних навчальних закладів області по підготовці висококваліфікованих робітників-будівельників. Навчальний процес в училищі у 2014-2015 навчальному році здійснювався відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ сторіччі», Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011-2015 роки, Положення «Про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ», статуту училища, інших інформаційно-правових документів галузі освіти.

Для здійснення підготовки кваліфікованих спеціалістів – будівельників  училище має в наявності достатню навчально-виробничу нормативну базу, яка устаткована новим сучасним інвентарем та обладнанням. Всі навчальні і адміністративні кабінети комп’ютеризовані і підключені до мережі інтернету.

Підготовка робітничих кадрів в училищі ліцензована і здійснюється за професіями:

монтажник гіпсокартонних конструкцій;

монтажник систем утеплення будівель;

маляр;

штукатур;

лицювальник-плиточник;

муляр; столяр будівельний, яка проліцензована у 2014 році.

План державного замовлення училищем в основному виконується стабільно.

У 2014-2015 навчальному році робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми: «Запровадження у навчально-виробничий процес інноваційних технологій навчання, новітніх будівельних технологій будівництва, набуття професійних виробничих навичок і вміння працювати з сучасними будівельними матеріалами».

Основна увага зосереджувалась на напрямках:

- впровадження елементів сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес;

- використання новітніх виробничих технологій на уроках професійно-практичної підготовки;

- особистісно-орієнтований підхід у професійному навчанні і вихованні учнів;

- удосконалення навчально-методичного забезпечення та модернізація матеріально-технічної бази.

Проводилась колективна робота за різними напрямками: засідання педагогічної ради, методичних комісій будівельних професій та класних керівників, інструктивно-методичні наради з різних питань відповідно до плану роботи на 2014-2015 навчальний рік.

З метою покращення навчально-виховного процесу і підняття методичної роботи на більш високий рівень було запроваджено місячник методичної роботи,  під час якого проводились відкриті уроки, інструктивно-методичні наради, круглі столи, семінари з різних питань, виставки, інтелектуальні ігри.

Проводилися олімпіади з предметів:

- охорона праці:

- захист вітчизни;

- інформаційні технології;

- фізична культура і здоров’я.

Конкурси фахової майстерності з професій:

маляр – ІІ місце в обласному конкурсі;

лицювальник-плиточник.

В обласному конкурсі фахової майстерності серед учнів з професії «Лицювальник-плиточник» зайняли І місце і стали дипломантами у третьому турі Всеукраїнського конкурсу.

У Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності  «Сходинки до майстерності разом з Ceresit»  з професії лицювальник-плиточник вибороли

перше призове місце.

Протягом 2014 року методичним кабінетом підготовлено 4 збірки методичного бюлетеня «Методичний Вісник». В засобах масової інформації на Всеукраїнському та місцевому рівні  опубліковано 13 методичних матеріалів.

За підсумками роботи, яка проводилась, в певній мірі знайшла відображення якість знань і умінь випускників училища. Достатній і високий рівень мають 179 учнів,  що складає  80 відсотків від усього складу учнів. Одержали підвищений розряд 14 випускників училища. Десять випускників училища отримали дипломи з відзнакою. Двадцять три учні продовжили навчання в вищих навчальних закладах. Працевлаштовано на виробництві 91 відсоток випускників.

За перший семестр 2014-2015 навчального року достатній і високий рівень знань має 181 учень, що складає 81 відсоток від усього складу учнів. Високий рівень знань мають 22 учні, відповідно 10 відсотків.

Завдяки належному рівню охорони праці в училищі відсутні випадки травматизму серед учнів та працівників. Створено сучасний кабінет охорони праці.

Значна увага приділялась організації виховної роботи, акцент в якій ставився на створення позитивного психологічного мікроклімату, впровадженні інноваційних виховних технологій, розвиток учнівського самоврядування, соціального захисту учнів, формування  учнівської компетентності.

Для удосконалення та підвищення науково-методичного рівня класних керівників, створення умов для втілення єдиних принципових підходів до виховання учнів, в училищі працює методична комісія класних керівників.

Реалізації проблеми, над якою працює колектив, підпорядкована діяльність органів учнівського самоврядування училища.

З метою естетичного виховання, пошуку та підтримки обдарованої молоді, відродження національної культури, збереження та примноження духовних та культурних надбань українського народу в училищі працюють гуртки художньої самодіяльності: «Театр мініатюр», Вокальний гурток «Методія», клуби: «Художнє слово», «Авторської пісні», «Юний фотоаматор» та інші.

Кращими заходами що проводились в училищі були:

відбірковий конкурс «Алло, ми шукаємо таланти»;

святковий концерт «Наше серце учнівське навічно належить Вам», конкурси вітальних листівок, квіткових композицій до Дня вчителя;

вечір відпочинку для лідерів учнівського самоврядування «Студентські усмішки»;

Вітання фольклорного колективу з новорічними святами «Разом згуртуймося та заколядуймо»;

Вечір-відпочинку «Новорічна феєрія».

Вокальний колектив училища та театр мініатюр були учасниками обласних та міських заходів:

- П’ятого Всеукраїнського фестивалю Вшанування пам’яті воїнів – афганців «Розстріляна молодість» - Лауреати конкурсу;

- Обласного конкурсу «Воскресни, писанко!» - І місце;

- Обласна ярмарка професій;

- Обласного фестивалю «Пісенний водограй»;

- Обласного фольклорно – мистецького фестивалю «Долі поєднаємо навіки»;

- Обласного конкурсу театрального мистецтва «Безсмертні образи героїв» -  ІІ місце;

- Обласного флешмобу «Ми майбутнє України!».

З метою патріотичного виховання, формування національної свідомості, підвищення рівня громадянської позиції з учнями проводилися вечори – зустрічі, уроки мужності, військово-патріотичні змагання «Козацькі розваги», місячник оборонно-масової роботи, вечір-пам'ять «Голодомор гірким спомином стукає в наші серця» та ін..

На базі бібліотеки працює пошукова група «Іскорка», яка продовж 2013-2014 навчального року працювала над творчо-пошуковою роботою: «Його ім’я Тарас Шевченко – то символ України», посіла 1 місце в обласному заочному конкурсі «Літературна Житомирщина». Цікавими були роботи пошуковців в обласних конкурсах «Юні герої – підпільники в пам’яті народній», «З попелу забуття», «Моя Батьківщина - Україна». Учасники пошукової групи «Іскорка» проводять роботу по наповненню «Творчої світлиці».

Значна увага приділяється екологічному, правовому та превентивному вихованню молоді. З метою превентивного виховання учнів проведено місячник право-виховної роботи.

На базі училища працюють спортивні секції. Проводяться спортивні змагання та дні здоров’я.

Навчальний заклад співпрацює з державними громадськими організаціями міста: Житомирським обласним благодійним фондом «Молодь за здоровий спосіб життя», Житомирським обласним центром наркозалежних «Твоя перемога», обласним наркологічним диспансером, відділенням кримінальної міліції у справах дітей, центром соціальних служб та ін.. 

В училищі на даний час навчається 10 учнів з числа – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Всі вони,  відповідно до чинного законодавства отримують матеріальне забезпечення передбачене для учнів даної категорії.

Соціально-психологічною службою училища здійснюється соціальний супровід даних учнів, вивчається рівень психологічного та фізичного розвитку, надається психолого-педагогічна допомога, вирішуються соціальні питання.

В училищі розгорнута постійно діюча профорієнтаційна робота та робота, щодо пропаганди будівельних професій принципово нового формату. Випускникам шкіл педагогічною службою училища надається допомога у виборі професій. Одним із різновидів профорієнтаційних технологій є веб-сайт училища створений з метою забезпечення якісного функціонування системи професійного інформування, формування інтересу до навчального закладу та професії.

За ініціативою учнівської ради створено профорієнтаційну агітбригаду, яка знайомить учнів шкіл з училищем та здійснює профорієнтаційну роботу.9м 0и

Для організації відпочинку та оздоровлення учнів на базі училища створюється табір праці та відпочинку, організовуються екскурсії.

Особливої уваги заслуговує робота навчально-практичного будівельного центру, створеного за сприяння компанії Хенкель Баутехнік (Україна).

За час свого існування за різними формами навчання  в навчально-практичному центрі пройшли підготовку 1831 чол., у тому числі за звітний період педагогічні працівники Закарпатської, Чернігівської, Хмельницької, Київської областей – 25 чоловік; учнів - училища – 193; викладачі загально професійних та професійно-теоретичних предметів – 6 чоловік; майстри виробничого навчання – 13 чоловік; працівники виробничих підприємств – 32 чоловіки.

Протягом 2014 року професійні досягнення дали підставу для позачергової атестації 11 педпрацівників училища. У учнів, які пройшли навчання в центрі, значно підвищується інтерес до будівельних професій, до навчання в цілому. Протягом останніх років кількість учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень значно зросла. Про належний рівень підготовки свідчить і той факт, що учні на конкурсах фахової майстерності стабільно виборують призові місця.

На протязі багатьох років навчально-практичний будівельний центр нашого училища посідає провідне місце за результатами своєї роботи серед 30-ти аналогічних центрів України.

На даний час в училищі створено повноцінну сучасну навчально-виробничу базу для підготовки висококваліфікованих спеціалістів-будівельників, спеціалістів з професійною компетенцією, високою технологічною культурою, здатних ефективно вирішити нестандартні питання, виконувати роботу з високою технологічною якістю, з вмінням працювати за новітніми технологіями сучасними будівельними матеріалами.

Маючи висококваліфікований робітничий потенціал в училищі широко розгорнута робота по зміцненню матеріально-технічної навчальної бази.

За звітний період виключно за кошти спецфонду училища виконано значний обсяг ремонтно-будівельних та господарчих робіт:

- Завершено будівельні роботи і підготовлено до експлуатації гуртожиток училища;

- Здійснено підключення гуртожитку до мережі водопостачання та водовідведення;

- Придбано та встановлено бойлери для забезпечення гуртожитку гарячою водою;

- Влаштовано протипожежну автоматичну сигналізацію в гуртожитку училища;

- Придбано та встановлено в навчальних кабінетах чотири комп’ютери, один мультимедійний проектор та два принтери;

- Здійснено реконструкцію та устатковано новим інвентарем 4 навчальних кабінети;

- Розпочато реконструкцію двох навчальних кабінетів для загальноосвітніх предметів;

- Отримано Акт приватизації земельної ділянки і таке інше.

Судячи по об’єму проведеної роботи за звітний період відмічу, що колектив нашого навчального закладу є дієздатним, знаходиться у постійній динаміці, пошуку нових прогресивних форм і методів роботи. Не зважаючи на фінансові труднощі, інші негаразди, успішно працює над зміцненням матеріально-технічної бази, втілює у навчальний процес передові, прогресивні методи навчання та виробництва, успішно виконує поставлені перед ним завдання.

На завершення звіту, підводячи підсумки роботи за рік, хочу повернутися до Програми яку я озвучив 21 січня 2014 року, будучи претендентом на заміщення посади директора. Програма була розрахована на більш тривалий термін роботи, що не дало можливості її виконати у повному обсязі, тому заплановане, з доповненнями, знову включаю до своєї Програми і висловлюю впевненість, при умові що мені буде продовжено контракт на термін достатній для її виконання, заплановане буде виконано. Звітний рік тому запорука.

Дозвольте висловити щиру вдячність всім працівникам училища  за взаєморозуміння, невтомну наполегливу працю, терпіння, колективізм.

Бажаю всім успіхів і нових звершень.

Сприйму належним оцінку колективом моєї особистої роботи по виконанню зобов’язань викладених у третьому розділі контракту.

Буду вдячний за об’єктивність, прямоту, ділову підказку та пораду.

Доброзичливо сприйму критичні зауваження на свою адресу.

ЗВІТ - ПРЕЗЕНТАЦІЯ

 

Директор ДНЗ «Житомирське ВПУБД»  О.А. Муравицький

 

 

 

 

ЗВІТ

директора державного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну» Муравицького Анатолія Олександровича, про виконання зобов’язань викладених у розділі ІІІ контракту за період 2012-2013 навчального року.

ДНЗ «Житомирське ВПУБД» є складовою частиною системи професійно-технічних навчальних закладів області по підготовці висококваліфікованих робітників-будівельників. Навчальний процес в училищі у 2012-2013 навчальному році здійснювався відповідно до Конституції України, законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ сторіччі», Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011-2015 роки, Положення «Про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ», статуту училища, інших інформаційно-правових документів галузі освіти.

Училище має в наявності достатню навчально-виробничу нормативну базу. Всі адміністративні і навчальні кабінети комп’ютеризовані і підключені до мережі інтернету.

Підготовка робітничих кадрів в училищі ліцензована і здійснюється за професіями:

муляр, столяр будівельний, тесляр;

маляр, штукатур, лицювальник-плиточник;

монтажник гіпсокартонних конструкцій, маляр, штукатур;

монтажник систем утеплення будівель, штукатур, лицювальник-плиточник;

монтажник гіпсокартонних конструкцій;

монтажник систем утеплення будівель;

лицювальник-плиточник;

муляр;

столяр будівельний;

маляр;

штукатур.

План державного замовлення училищем стабільно виконується.

У 2012-2013 навчальному році робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми: «Запровадження у навчально-виробничий процес інноваційних технологій навчання, новітніх будівельних технологій будівництва, набуття професійних виробничих навичок і вміння працювати з сучасними будівельними матеріалами».

Основна увага зосереджувалась на напрямках:

- впровадження елементів сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес;

- використання новітніх виробничих технологій на уроках професійно-практичної підготовки;

- особистісно-орієнтований підхід у професійному навчанні і вихованні учнів;

- удосконалення навчально-методичного забезпечення та модернізація матеріально-технічної бази.

Робота педколективу була ціленаправлена на задоволення потреб особистості, суспільства і держави в освітніх послугах з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації різних категорій населення за попитом на ринку праці; формування творчої, духовно багатої особистості з урахуванням її потреб, інтересів і здібностей; визначення невідкладних заходів щодо реалізації основних напрямів модернізації освіти, забезпечення економічних і соціальних гарантій професійної самореалізації педагогічних працівників та затвердження їх високо соціального статуту в суспільстві.

Проводилася колективна робота за різними напрямками: засідання педагогічної ради, методичних комісій будівельних професій та класних керівників, інструктивно-методичні наради з різних питань відповідно до плану роботи на 2012-2013 навчальний рік.

На достатньому рівні велася колективна і індивідуальна робота з питань оновлення змісту професійно-технічної освіти, яка включала в собі: запровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій; підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників; розвиток педагогічної та професійної майстерності медпрацівників; інформаційне забезпечення з проблем освіти,  педагогіки, психології; інформування про удосконалення науки і техніки, передового педагогічного та  виробничого досвіду тощо.

За ініціативи міністерства освіти і науки, на задоволення потреб ринку праці у кваліфікованих робітниках-будівельниках, з метою приведення змісту професійно-технічної освіти у відповідність до вимог роботодавців та соціальних партнерів, якісної розробки державних стандартів ПТО заснованих на компетенціях, в училищі працювала творча група по розробці стандарту з професії «Маляр» та нової професії «Монтажник систем утеплення будівель». Опрацювалась масштабна експериментальна програма змістовного наповнення професійного стандарту з цієї професії, відповідно спрямована до модульно-компетентного підходу.

З метою покращення навчально-виховного процесу і підняття методичної роботи на більш високий рівень було запроваджено місячник методичної роботи, під час якого проводились відкриті уроки, інструктивно-методичні наради, круглі столи, семінари з різних питань, виставки, інтелектуальні ігри.

Проводилися олімпіади з предметів:

- будівельне креслення;

- охорона праці:

- захист вітчизни;

- інформаційні технології;

- фізична культура і здоров’я.

Конкурси фахової майстерності:

столяр будівельний;

монтажник гіпсокартонних конструкцій.

В обласному конкурсі фахової майстерності серед учнів з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» зайняли І місце і стали дипломантами в ІІІ турі Всеукраїнського конкурсу.

В конкурсі обласного рівня на «Кращий веб-сайт ПТНЗ» колектив та директор нагороджені дипломом за ІІ місце і стали конкурсантами Всеукраїнського конкурсу веб-сайтів, де були нагороджені дипломом ІІ ступеня Міністерства освіти і науки за ІІ місце, а також дипломом освітнього порталу ПедПРЕСА за участь у Інтернет голосуванні. Сайт училища входить в дванадцятку найкращих сайтів ПТНЗ України.

Нагороджені дипломами викладачі училища за ІІ місця у обласному конкурсі на «Кращий мультимедійний матеріал навчального призначення» у номінаціях  з предметів загально-професійної підготовки Кравчук Г. О. та з предметів професійно-теоретичної підготовки Скурковська І. В.

За перемогу в обласній олімпіаді з предмета «Інформаційні технології» нагороджений дипломом Управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації учень училища Суйковський К. Д.

В конкурсі «Популярні енциклопедії робітничих професій в регіонах України» творчий колектив училища нагороджений дипломом Управління освіти і науки за ІІ місце

В обласному конкурсі на «Кращу організацію методичної роботи з педагогічними кадрами ПТНЗ» відзначені у номінації «Впровадження в навчальний процес перспективного досвіду нових педагогічних та виробничих технологій».

В конкурсі професійної майстерності з професії «Штукатур»  на обласному рівні посіли ІІІ місце.

За участь у конкурсі на «Кращий методичний та дидактичний матеріал» в номінації «Кращий дидактичний матеріал» нагороджені за І місце  директор училища - Муравицький А. О. та методист - Зіміна С. П.; у номінації «Кращий контролюючий матеріал» нагороджена за ІІІ місце викладач - Гурчина О. Ф.; у номінації «Кращий методичний матеріал» нагороджений викладач -

Костриця А. А.

З наданням статусу Міжрегіонального ресурсного центру компанії Хенкель Баутехнік (Україна) у рейтинг навчально-практичних будівельних центрів здобули І місце у Всеукраїнському конкурсі за напрямком «Утеплення фасадів» – керівник Муравицький О. А.

За підсумками роботи, яка проводилась, в певній мірі знайшла відображення якість знань і умінь випускників училища. Достатній і високий рівень мають 201 учень,  що складає  74% від усього складу учнів. Одержали підвищений розряд 14 випускників училища. Одинадцять випускників училища отримали дипломи з відзнакою.

Завдяки належному рівню охорони праці в училищі відсутні випадки травматизму серед учнів та працівників.

Значна увага приділяється організації виховної роботи, складовою частиною якої є:

 

  • культурно-масові заходи (проведення урочистих зібрань з нагоди державних та  училищних свят, участь учнів, які займаються у гуртках художньої самодіяльності в обласних заходах, виставках технічної творчості та декоративно-прикладного мистецтва, проведення конкурсу «Алло, ми шукаємо таланти»);
  • патріотичне та громадське виховання (проведення Радою учнівського самоврядування конкурсу «Краща група училища», «Кращий учень року», День самоврядування, проведення днів громадського інформування, годин спілкування класного керівника, військово-спортивної гри «Козацькі жарти», вихід інформаційних бюлетенів «Історичні дати», «Народний календар»)
  • пропаганда здорового способу життя (організація роботи спортивних секцій, проведення училищних змагань по різним видам спорту та участь в обласних змаганнях з проведення Дня здоров’я, весняної спартакіади, проведення лекцій спеціалістами обласного наркологічного диспансеру та працівниками благодійного фонду «Молодь за здоровий спосіб життя»);
  • превентивне виховання (діагностування учнів, схильних до дивіатнтої поведінки, робота Ради з профілактики правопорушень, проведення учнівською Радою конкурсу «краща правова група училища», консультування батьків, проведення циклу лекцій працівниками відділу КМИН Житомирського міського відділу внутрішніх справ);
  • екологічне виховання (участь у суботниках, проведення лекцій працівниками краєзнавчого музею «Рідкісні рослини Житомирщини», проведення акції на краще озеленення закріпленої території);
  • сімейно-родинне виховання (залучення батьків до проведення училищних заходів, проведення за участю батьків музичної композиції до Дня матері, конкурс «Моє родовідне дерево»);
  • профорієнтаційна робота (проведення Дня відкритих дверей, розповсюдження агітаційних матеріалів, залучення батьків до профорієнтаційної роботи, виступи учасників гуртків художньої самодіяльності з профорієнтаційними концертами по школах, у міському парку ім. Гагаріна).

 

В училищі навчається вісім учнів із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Учні даної категорії, відповідно до чинного законодавства, отримують всі необхідні виплати. За рішенням стипендіальної комісії учням із числа дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування надається матеріальна допомога.

Для стимулювання в учнів інтересу до навчання та організації позаурочного часу, в училищі проводяться конкурси, олімпіади, змагання. Переможці нагороджуються грамотами, туристичними подорожами, цінними подарунками.

Для організації відпочинку та оздоровлення учнів на базі училища щорічно створюється табір праці та відпочинку. Учні оздоровлюються у профілакторії «Будівельник» міста Житомира. Організовуються екскурсії по місту, області та за її межами.

Особливої уваги заслуговує робота навчально-практичного будівельного центру, створеного за сприяння німецької компанії Хенкель Баутехнік (Україна), який відкрив безграничні можливості для плідного впровадження у

навчально-виробничий процес інноваційних педагогічних та виробничих технологій, науково-технічних досягнень, передових прогресивних методів виробництва, використання сучасних новітніх матеріалів.

Посилаючись на наказ Міністерства освіти науки України від 29.04.2009 року № 370 «Про підвищення кваліфікацій майстрів виробничого навчання ПТНЗ будівельної галузі», з метою навчання педагогів на основі блочно-модульного підходу відповідно до індивідуальних потреб слухачів, цільових програмних завдань навчального закладу та вимог роботодавців, впровадження в навчальний процес новітніх виробничих та інформаційно-комунікаційних технологій, а також забезпечення потреб держави в кваліфікованих професійно компетентних кадрах, здатних якісно і відповідально виконувати посадові функції, на базі центру, вперше в Україні, було відкрито курси  підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання.

Для здійснення більш глибокого аналізу методичної діяльності центру, було організовано роботу дослідно-експериментальних майданчиків: регіонального рівня, за темою: «Поліпшення якості підготовки кваліфікованих робітників за рахунок впровадження інноваційних технологій та матеріалів» і Всеукраїнського рівня, за темою: «Підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання будівельного профілю ПТНЗ на базі училища».

Метою дослідження було – прискорення передачі інформації про новітні прогресивні технології і впровадження їх у навчальний процес та виробництво; надання навичок використання високоякісної продукції сучасних компаній-виробників будівельних матеріалів; оволодіння практичними уміннями і навичками новітніх технологій майбутніми робітниками-будівельниками, сприяючи суттєвому підвищенню їх професійного рівня та конкурентоспроможності на ринку праці; теоретичного підвищення кваліфікації з професії,предмету, психологічної та методичної підготовки; підвищення кваліфікації для одержання відповідного кваліфікаційного рівня; підвищення кваліфікації для опанування новітніми будівельними технологіями.

П’ять років поспіль навчально-практичний будівельний центр нашого училища посідає  перше місце за результатами своєї роботи серед 29-ти аналогічних центрів України.

На даний час ми маємо повноцінну сучасну базу для підготовки висококваліфікованих спеціалістів-будівельників, спеціалістів з професійною компетенцією, високою технологічною культурою, здатних ефективно вирішити нестандартні питання, виконувати роботу з високою технологічною якістю, з вмінням працювати за новітніми технологіями сучасними будівельними матеріалами.

У учнів, які пройшли навчання в центрі значно підвищився інтерес до професії, до навчання. Протягом останніх років кількість учнів, які мають достатній та високий рівень навчальних досягнень виросла на 24 відсотки. Про належний рівень підготовки свідчить і той факт, що учні на конкурсах фахової майстерності стабільно виборюють призові місця.

Співпраця училища з компанією Хенкель Баутехнік (Україна) сприяє перетворенню навчального закладу у справжню творчу лабораторію де навчаються не тільки учнів та педагоги училища, а й робітники будівельний  організацій, фізичні особи та незайняте населення, здійснюють підвищення кваліфікації майстри виробничого навчання ПТНЗ України.

За період з 2008 по 2013 роки у навчально-практичному центрі пройшли навчання:

 

  • учні училища – 979 чол.;
  • педагогічні працівники із 14-ти областей України – 545 чол.;
  • робітники будівельних організацій – 55 чол.;
  • особи з числа незайнятого населення – 15 чол.;
  • особи за індивідуальним замовленням – 2 чол.

 

Загалом в центрі на протязі п’яти років, за різними формами навчання пройшли підготовку 1596 чоловік.

На основі викладеного, з’явилась можливість для корінного оновлення матеріально-технічної навчальної бази училища.

Враховуючи те, що термін дії мого контракту з Міністерством освіти було укладено на п’ять років, цей відрізок роботи прозвітую за п’ять років, так як він є безперервним і не може бути розірваним.

При умові підготовки висококваліфікованих спеціалістів-будівельників із числа учнів училища, виключно за кошти спеціального фонду, з дозволу обласного управління освіти на проведення виробничого навчання та виробничої практики на будівельних майданчиках училища, за сучасним дизайном, високою технологічною якістю, новітніми будівельними матеріалами, було виконано великий обсяг ремонтно-будівельних робіт, а саме:

 

  • реконструйовано, оснащено новими меблями та комп’ютеризовано всі навчальні і адміністративні кабінети, педагогічний і методичний кабінети;
  • реконструйовано, оснащено новими меблями і устаткуванням кафе-їдальню з кухнею та підсобними приміщеннями;
  • оздоблено коридори, фойє, східцеві марші головного навального корпусу;
  • завершено будівництво, внутрішнє оздоблення, сантехнічне обладнання готелю для учнів на 100 місць;
  • створено майстерні гіпсокартонних конструкцій та утеплення будівель;
  • демонтовано та замінено на нові  356 погонних метрів наружних і внутрішніх теплових та водяних мереж;
  • збудовано та запущено в дію камеру для сушки пиломатеріалів;
  • збудована та запущено в дію баню з душовими для учнів та працівників училища;
  • отримано свідоцтво на право власності будівель і споруд училища;
  • приватизовано земельну ділянку на якій розташовано будівлі і споруди училища;
  • виконано атестаційну експертизу училища та отримано ліцензії на право здійснення навчальної діяльності за всіма заявленими професіями строком на 10 років тощо.

 

Фінансові витрати на будівництво, реконструкцію, ремонт, придбання меблів, комп’ютерної техніки, лише за останній звітний рік склали

1177900 гривень спеціального фонду.

Протягом останніх років Міністерством освіти, компанією Хенкель Баутехнік «Україна» спільно з Міністерством освіти, обласним управлінням освіти – на базі училища проводилися заходи  Всеукраїнського та регіонального рівня:

- Всеукраїнська естафета інноваційних проектів;

- Всеукраїнська нарада директорів ПТНЗ та керівників навчально-практичних будівельних центрів за темою: «Проблеми співпраці закладів освіти з регіональними службами зайнятості»;

- Всеукраїнський конкурс з професії «Штукатур» серед майстрів виробничого навчання НПБЦ. (Перше місце у конкурсі виборов представник нашого училища.);

- виїзне засідання школи резерву керівників професійно-технічних навчальних закладів України;

- Всеукраїнська практична конференція директорів ПТНЗ України, на базі яких відкриваються навчально-практичні центри за галузевим призначенням та директорів науково методичних центрів за темою: «Результати проведення експерименту щодо підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання ПТНЗ України будівельної галузі на базі ПТУ №1 м. Житомира»;

- Всеукраїнський семінар-нарада директорів ПТНЗ України за темою: «Теоретичні знання та технології практичного використання будівельних матеріалів Ceresit нового покоління»;

- майстер-клас проведений спеціалістами компанії Хенкель Баутехнік «Україна» для учнів, працівників училища, виробників;

- семінар-нарада директорів ПТНЗ Житомирської області;

- майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації донецького інституту післядипломної освіти;

- проведено дев’ять семінар-нарад педпрацівників та сім конкурсів фахової майстерності ПТНЗ області.

Крім того педпрацівниками НПБЦ у 2012 році було проведено майстер-клас для голови київської міської Ради та директорів ПТНЗ будівельної галузі

м. Києва.

Судячи по об’єму проведеної роботи за звітний період відмічу, що колектив нашого навчального закладу є дієздатним, знаходиться у постійній динаміці, пошуку нових прогресивних форм і методів роботи. Не зважаючи на фінансові труднощі, інші негаразди, успішно працює над зміцненням матеріально-технічної бази, втілює у навчальний процес передові, прогресивні методи навчання та виробництва, успішно виконує поставлені перед ним завдання.

Результати роботи училища високо оцінено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, управлінням освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації.

Наказами Міністерства освіти від 07.05.2010 року № 384 та обласного управлінням освіти від 01.06.2010 року № 169, училищу присвоєно статус Державний навчальний заклад «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну».

Училище стало лауреатом Всеукраїнської акції «Флагман освіти України».

Мені присвоєно звання «Заслужений працівник освіти України».

Дозвольте висловити щиру вдячність за взаєморозуміння, невтомну наполегливу працю, терпіння, колективізм.

Бажаю всім успіхів і нових звершень.

Сприйму належним оцінку колективом моєї особистої роботи по виконанню зобов’язань викладених у третьому розділі контратаку.

Буду вдячний за об’єктивність, прямоту, ділову підказку та пораду.

Доброзичливо сприйму критичні зауваження на свою адресу.

 

Директор

ДНЗ «Житомирське ВПУБД»                                                                            А. О. Муравицький

 

 

 

Последнее обновление 18.05.15 13:26
 
Філія Центру професійно-технічної освіти м.Житомира, Powered by Joomla! Designed by SiteGround web hosting